יום שני, 9 בנובמבר 2015

הזמנה לשישי בוקר טוב - אירוע לקוחות חינם

אוטוטו מסתיימת שנה. שנה בה נדמה כי צימחו הבנות יותר שיער, להרבה צמות שנקלעו, כמעט מאי פעם. שנה בה הטרנד העולמי הצליח לשזור עצמו גם במציאות הישראלית המורכבת, זו שזמן הפנאי בה מאד קצוב, זו שההשקעה בעצמך, נתפסת בה לעיתים כמנותקת, כמושא ללעג,  כלא ערכית, או מעלה תהיות בסביבה. 
השנה אתן הצבעתן ברגליים ואמרתן, אנחנו רוצות יותר, יודעות יותר, מצליחות יותר. אכפת לנו מהקשר שלנו עם הבנות, אכפת לנו מעצמנו. זה לא מובן מאליו !!

על כן, החלטתי להודות ולתת לכן בחזרה, על האמון שאתן נותנות, על ההשקעה בזמן ובדרך ומזמינה אתכן לבוקר לקוחות חינם!

זה לא סוד שאני מאמינה כי בקליעת הצמות, בזמן הייחודי הזה של אם ובת, יש הרבה מעבר לאסתטי. יש בו קשר (תרתי משמע), אשר ביכולתו להעמיק וליצוק משמעות ותכנים נוספים לחיים. גם הבוקר הזה, אליו אתן מוזמנות, משופע בתוכן, מידע ופינוקים.




על הבוקר:
נתכנס בשעה 9:00, נתכבד וננשנש.
ב9:30, מה יסרק לי ת'צורה? התאמת תסרוקת למבנה פנים. את הבוקר הזה אפתח בהרצאה מעשית בה אציג בפניכן את מאפייני מבני הפנים הקיימים והתסרוקות המתאימות להם. אדגים כיצד כל אחת יכולה לאבחן את מבנה פניה, ולהתאים לעצמה מגוון תסרוקות מחמיאות ומותאמות אישית. טרנדים קיימים ומתחלפים, אך יש מקום לבחון התאמתם למבנה הפנים האישי שלך, האם פוני יהלום? האם שיער אסוף בשביל בצד יותר יחמיא? או אולי ווליום? ערכת סיוע לאבחון אישי תחכה לכל אחת בשקית ההפתעות..

מיד לאחר ההרצאה שלי, נתכבד בהרצאה מרתקת ומעוררת של טלי פלג, מנחת קבוצות הורים בכירה על פי גישת אדלר. טלי תדבר על חיזוק הביטחון העצמי וצמצום רגשי נחיתות אצל הילדים. ההרצאה תעניק לכל ההורים שבינינו כלים מעשיים ומוכחים, לחיזוק ביטחונם העצמי של ילדינו. באופן אישי אשתף, כי אמנם אנו חולקות שם משפחה זהה, אך איננו קרובות משפחה. אני עצמי בוגרת שני קורסים של טלי ומתכבדת ונרגשת מאד! לארח את טלי בבוקר המקסים הזה. מבחינתי זו המתנה העשירה ביותר שאני יכולה להעניק לכן
J

לקראת השעה 11:00 נסכם את הבוקר המשותף, נפרד לשלום ונתפנק בשקיות הפתעה שברגעים אלה ממש, נרקמות באהבה גדולה, על ידי מיטב היוצרות והעצמאיות שבסביבתנו.


האירוע יתקיים ב'הסטודיו', רחוב ויצמן 42, כפר סבא, קומת הכניסה. חניה ברחוב החרמון.

כמה עולה התענוג? לא עולה! מתנה! חינם!

איך נרשמים? ההרשמה היא ללקוחות שלי בלבד. לקוחה היא כל מי שהשתתפה בסדנא שלי (צמות ותסרוקות, סריגה או תפירה), או הסתרקה תחת ידי. האירוע הנוכחי פתוח ל-40 לקוחות בלבד!
הערות חשובות:
* אם אתן שתי חברות/אחיות, שהיו אצלי בסדנא, עליכן להירשם בנפרד, עם שני שמות שונים (הזמנה כפולה, על שם זהה,  מתבטלת אוטומטית, לא נשארת אפילו הזמנה אחת מתוך ה2).
* עם חיסול הכרטיסים, אתן מוזמנות לשלוח מייל שכותרתו: הצטרפות לבוקר לקוחות, ובו הפרטים האישיים שלכן, כולל טלפון נייד. אתן תוכנסו לרשימת ההמתנה לאירוע. כל ביטול השתתפות יועבר לנרשמת מרשימת ההמתנה, על פי סדר ההרשמה. כתובת המייל:
ravid.hairdo@gmail.com

  
ההתרגשות שלי גדולה, מדובר באירוע ראשון, שיפתח מסורת של אירועי לקוחות עשירים, חגיגיים ומפנקים. כי מגיע לכן J, בזכותכן אני מניעה, מאותגרת, מתמלאת. מחכה לומר לכן תודה אישית בבוקר שישי מדויק וקולע.

שלכן, 

רביד פלג



4 תגובות:

  1. את משהו מיוחד!! הלוואי ויכולתי להגיע. מלמדת בשישי בבוקר.
    שולחת חיבוקים ושאפו!

    השבמחק
  2. רביד
    את פשוט מדהימה!!!
    וכל הכבוד לך על הפרגון ללקוחות שלך.
    מקווה מאוד שיתפנה מקום וגם אני אוכל להגיע..
    שי

    השבמחק
  3. רביד
    את פשוט מדהימה!!!
    וכל הכבוד לך על הפרגון ללקוחות שלך.
    מקווה מאוד שיתפנה מקום וגם אני אוכל להגיע..
    שי

    השבמחק
  4. היי רביד,
    אשמח מאוד להצטרף לבוקר המקסים שארגנת.

    השבמחק