יום חמישי, 29 ביולי 2010

המחברת שמחברת

נייר טואלט
נייר שיוף 
נייר קופי
נייר רציף
נייר עטיפה
נייר פרגמנט
נייר כסף
אלה הם מיני הניירות אותם הכרתי ובהם נגעתי עד לעת האחרונה. 


מונחים כמו: 'נייר מדוגם', העלו בדמיוני קבוצת ניירות משופצרים-על מדי א', שהרס"ר הקשוח ביותר לא ימצא בהם מום. 
זרים הם עבורי אף הקארדסטוק, הקאטלבאג, הצ'יפבורד, האמבוסינג והדודלינג.


א-ב-ל!


מחברות לאהוב עטפתי עוד כשהייתי תלמידת בי"ס.
אז קראו לזה: עטיפות למחברות, היום קוראים לזה: "מחברת מטופלת".
מי אני שאתווכח.


כשאישה אהובה ויקרה, חוגגת יובל לחייה, ומתחדשת בסדנת כתיבה לכבוד המאורע (התבוננות עצמית סטייל), החלטתי לקפוץ למים, שלא לומר לצלול, ואתגרתי את עצמי בהכנת מחברת מטופלת.


לעזר יצאו שתי חברות טובות: מיכל - שהכינה לי חבילת כל טוב הסקראפ!! וגלי, שליוותה אותי רוחנית ורגשית מספר ימים טרם ההתנסות וטכנית - ביום האירוע:-P.


החוגגת אוהבת מאד את הצבע הכתום, ואני את הירוק. חיפשתי שילוב של השניים וזה מה שיצא:




ועכשיו כך שניתן לראות את הפרטים:


החזית - 


הגב - 


והעמוד הפנימי של הכריכה (בשני צידי הכריכה) - 


אל תשאלו באילו דפים / אותיות השתמשתי, כי אין לי מושג:-D...מה שכן - יצא לעזרי סרט תחרה צהבהב והדבק יצא גדול;-) (Big).




ובכן, המחברת הזו היא ללא ספק ההתחלה, או החיבור הראשון שלי לעבודת 'נייר' אמיתית... וההמשך - מי יודע?!
מחר, בחגיגות החמישים, תקבל המיועדת את המחברת. מקווה שתמצא אותה מצע נעים להתבוננות פנימית.


אני בכל מקרה - מאד נהניתי:-)

11 תגובות:

  1. עטיפה מדהימה, ועכשיו כמובן, אדע למי לפנות / להפנות את בנותי כשהן יבקשו עטיפות מקוריות לספרים / מחברות שלהן :-)

    מחכה לשמוע מה ברת המזל תספר על הסדנה...
    אין ספק שבזכות מחברת שכזו תהיה לה התחלה מצוינת.

    נשיקות.

    השבמחק
  2. יצא לך מקסים!! אחלה התחלה, בהחלט נראה מבטיח:))
    תקשיבי, לא קיבלתי עידכון לרשומה הזו, ואני מנויה לבלוג, מוזר...במקרה ניכנסתי.
    בקיצור, מה הפרויקט הבא?

    השבמחק
  3. בולי,
    המחברת יצאה מהממת!
    העטיפה יצאה מושלמת... ואם זה המחברת הראשונה אני רוצה,מחכה למחברות הבאות.

    השבמחק
  4. יקירתי,
    מעיון במחברת מקרוב ומרחוק אני צופה לך גדולות ונצורות :-)
    המחברת מקסימה - נקיה, אלגנטית, מושקעת ויפה,
    שיחקת אותה!!!
    בטוחה שהמקבלת כבר אוהבת ברגעים אלה ממש :-)

    השבמחק
  5. זוהי התחלתה של ידידות נפלאה!

    השבמחק
  6. את סקראפרית בנשמה ! פשוט הגיע הזמן לצאת מהארון ולהודות בזה....
    המחברת מקסימה, מחכה לראות את הפרוייקט הבא !

    ואגב, מאוד הצחקת אותי עם הכתיבה שלך :-) :-)

    השבמחק
  7. חבל שהיית כזאת סקפטית לגבי עצמך.
    טוב שזה רק מהארץ ולא מאירופה. D:

    אהבתי ביותר.

    מתכננת מפגש פיסגה אצלך עם גלולה והארגז הלא מנוצל שלי.
    {למרות שהילדים החילו להתחרע עליו ולהינות}

    השבמחק
  8. איך נפלו גיבורים, זהו, מעכשיו כל הבית שלך יתמלא בדבקים, שאריות נייר, סרטים, קשקושים שחבל לזרוק, אבל איזה הנאה זאת, חבל"ז
    יצא מקסים

    השבמחק
  9. יופי של מחברות!!! אהבתי ביותר!

    מירה

    השבמחק
  10. ממש ממש יפה! הכל מושלם-שילובי הצבעים, העבודה הנקיה והאסתטית, כל הכבוד!

    השבמחק
  11. מקסימה!!! נקייה ויפה :):)

    השבמחק