יום רביעי, 21 בספטמבר 2016

?אבא קולע צמות

היי, 
מזמן שלא כתבתי, לא בגלל שאין לי מה לומר, אלא שאני עדיין לא מצליחה לתמרן היטב בין כל הTODO שיש לי בעת ובעונה אחת.

הפסד או רווח שלכם, את זה אתם תחליטו :-D

בכל מקרה, הפעם החלטתי להגיח ולכתוב, מכיוון שגיליתי שיש בסרטונים המצורפים צורך אמיתי!
כשאני כותבת צורך אמיתי, אני מתכוונת לכך שיש מאות אבות, שלוקחים את בתן או בנותיהן למסגרות החינוכיות בבוקר (גן בי"ס), כשהן בשיער פזור, מצויידים בגומייה ובמשפט "הנה, תאספי לה" - המופנה בדר"כ לגננת, לחברה ולפעמים אפילו לשכנה.

אני אומרת - די לכך!
בין אם מדובר בחוסר ידע, או בעצלות, בחוסר אמונה או דווקא בתפישה ומחשבה ש'זה לא בשבילי',
הפתרון לכך טמון בכמה רגעים של תרגול, שיהפכו את העניין לכל כך אוטומטי ואפילו מהנה, שלא תבינו איך לא עשיתם זאת קודם.

מצוידים במברשת שיער טובה, לפרימת קשרים, גומיות על פרק היד וזוג עיניים רואות - התיישבו  (או עמדו, אם אתם מתעקשים) וצפו בסרטונים. התנועות פשוטות, כל ילד וילדה מגיל 9 מסוגלים להם!! מניסיון.
גילוי נאות, המצולמים בסרטונים הם בן הזוג שלי, אבי בנותיי, ובתי הבכורה. נשבעת לכם - לקח לי בדיוק 10 דקות ללמד אותו לקלוע! והתוצאה כאן לפניכם.

ללא כל שהות או תירוצים - השנה גם אבא קולע צמות.
לא תאמינו כמה טוב תרגישו כשהבת שלכם תגיע למסגרת עם הצמה שלכם ;-)

הצלחתם, או לא, כתבו לי :-) חשוב לי לקרוא ולדעת היכן טמון שורש השעיה, כי בעיות צריך לפתור - וגם בשביל זה אני כאן.

רביד פלג














תגובה 1: