יום שני, 1 ביולי 2013

התאוששות מבורכת והזמנה לסדנאות


ימים של נשימה עמוקה ורה-התארגנות, נדרשו לאחר המילים שמצאו את מקומם מחוץ לראש ובציבור. 
משהו נפתח פנימה, התרוקן, השתחרר ומצא מקום להתמלא שוב, מחדש.

לא אוכל לתאר את המשמעות וההתרגשות שמלוות תגובות ממתמודדים על ציר דומה, כמלווים, מחלימים, נאבקים וחיים... כל כך חיים. 
הידיעה, שמלבד התמיכה, שאני עצמי מרגישה מחובקת בתוכה, מישהו אחר ננגע או מרגיש מובן, היא שמביאה אותי להמשיך, להגג, להפוך את התחושות לטקסט, לתת להם מקום מעבר לעצמי.

המילים החתומות על פרק היד נטמעו, החלימו והפכו לחלק מהגוף. כמוהן גם תחושת הקיום, הנוכחות. 

עם רוח החיים תחת כנפיי, אני יוצאת לפגוש ולחלוק את היופי והחן שבמעשי.. שבפנאי ומזמינה נשים, נערות ואולי גם גבר אמיץ ;-), שמאליות, אך לא רק, ללמוד מעשים שישדרגו (או ייצרו) את שעות הפנאי והמראה :-)


שלוש סדנאות:




סדנת צמות משודרגת ומפתיעה, 'למתחילות', תתקיים ביום רביעי, 17.7.13, בין השעות 21:00 - 23:00.
מיקום: פרדסיה.
עלות: 150 ש"ח.
הלמידה והתרגול מתבצעים על 'ראשים אמיתיים', המחוברים לנשים חייכניות :-), ששמחות לעמוד לרשות אצבעותיכן..
הניסיון מעיד כי עדיף ללמוד על ראש סבלני, ולא על ראשן של הבנות הצעירות והסקרניות שלכן. 

הסדנא מעניקה גם את היכולת לשזירת צמות לעצמך, כל שדרוש הוא אימון ורצון:-)

כל משתתפת תקבל הפתעה שימושית בתום הסדנא !

הרשמה במייל : peleg.ravid@gmail.com

הסדנא בתאריך 17.7 מלאה ! 


בשל הביקוש נפתח תאריך נוסף לסדנת הצמות:

יום א', 21.7.13, בין השעות 21:00 - 23:00.

הצצה לסדנא שהתקיימה לא מכבר: רב התמונות הן של ביצועי משתתפות הסדנא!



** אחד הראשים הוא של בעלת שיער מתולתל מאד! מי אמרה שאי אפשר לעצב, לשזור ולייפייף תלתלים? :-)




סדנת סריגה במסרגה אחת / קרושה, לשמאליות מתחילות ! 
אין מה לעשות, יש דברים שעדיף ללמוד 'על צד שמאל' ;-), כשמאלית, מעל לשלושה עשורים, הבנתי כי ישנן מלאכות שמאתגר מדי להתמודד עימן דרך עיניים ימניות... 

הסדנא כוללת לימוד טכניקה בסיסית לסריגה במסרגה אחת,
לימוד קריאת תרשימים בסיסיים, 
לימוד מונחים בעברית ואנגלית (לשם הבנת הוראות המצויות בשפע ברחבי הרשת)

בין תוצרי הסדנא יכללו סרטי קרושה, ופרחי קרושה בתוכם נעשה שימוש בתפרים השונים שנלמד.





הסדנא תתקיים ביום רביעי, 24.7.13, בין השעות 20:30 - 23:00.
מיקום: פרדסיה.
עלות: 180 ש"ח. המחיר כולל מסרגות, חוטים לסריגה וכיבוד קל.
המשתתפות יקבלו מתנה ערכת מסרגות בגדלים שונים ועוד הפתעות מעולם הסריגה. 
אין צורך להביא דבר פרט לרצון ללמוד ומצב רוח טוב.

הרשמה במייל : peleg.ravid@gmail.com



סדנת סריגת 'אמיגורומי' - טכניקה יפנית לסריגת בובות במסרגה אחת. 

סדנת שני מפגשים, המיועדת לשמאליות מתחילות ולימניות בעלות ידע בסיסי בקרושה.
ככלל אין צורך בניסיון קודם!

הסדנא כוללת לימוד טכניקת הסריגה הקרויה 'אמיגורומי' ומשמשת לרוב לסריגת בובות ומשחקי ילדים. 
לימוד קריאת תרשימי אמיגורומי בסיסיים, 
לימוד מונחים בעברית ואנגלית (לשם הבנת הוראות המצויות בשפע ברחבי הרשת)

במהלך הסדנא נעבוד על בובת אמיגורומי ו-או כדור אמיגורומי, לבחירת כל משתתפת. 


הסדנא כוללת שני מפגשים בימי רביעי:
מפגש ראשון: יום רביעי ה - 31.7.13
מפגש שני: יום רביעי ה - 7.8.13 
בין השעות 20:30 - 23:00.
מיקום: פרדסיה.
עלות:  260 ש"ח. המחיר כולל מסרגות, חומר מילוי, עיניים לבובה וכיבוד קל.

על המשתתפות להצטייד בחוטי סריגה heela מסוג כותנה, בשניים עד שלושה גוונים.
ניתן יהיה לרכוש את החוטים בערב הסדנא.

המשתתפות יקבלו מתנה ערכת מסרגות בגדלים שונים ועוד הפתעות מעולם הסריגה. 

הרשמה במייל : peleg.ravid@gmail.com

----------------------------------------------------------------------------------


החופש הגדול החל 'בחוץ' והחופש הפנימי מתרונן, משתוקק לחוויות חדשות, פגישות מהנות ולמידה.


תודה שאתן כאן, שם ובכלל :-)




21 תגובות:

  1. התסרוקות של רוני מהממות (במיוחד הימנית העליונה) ובטוחה שבזכותך הרבה ראשי ילדות ונערות יהיו מהממים אפילו יותר.

    אלופה שזיהית צורך שכזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. הימנית העליונה היא המורכבת מבין כולן ;-):-)
      תודה יעלי:-)

      אני כאן בשביל כל מי שתבקש לשדרג את ההופעה ולקצור תגובות ומחמאות! :-)
      ואפילו להשלים חסכי ילדות של משחקים בשיער :-)

      מחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. נשמעות אחלה סדנאות ולמרות שאני ימנית - אני כל כך מתחברת לרעיון של ללמד שמאליות כשמאליות ולא כימניות. כל הכבוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. :-) תודה יקרה. זה הרבה יותר 'קל' כשמדברים באותה שפה ;-)

      וצמות?! זה לשני הצדדים.....תני לא מעוניין ? ;-)

      מחק
  4. כבוגרת סדנת הצמות הראשונה - רק רציתי לומר תודה בשמי ובשם הבת שלי שנהנת מצמות צרפתיות שאמא שלה עושה לה ולא רק בסייעות בגן :-)

    ועכשיו אשמח גם להרשם לסדנת הסריגה לשמאליות - כמה שניסיתי ללמוד מסבתא שלי וחמותי הימניות פשוט לא הצלחתי אז סוף סוף אוכל ללמוד כמו שצריך :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יעל, ואיזה כיף לשמוע שאת מיישמת בהצלחה:-) !! שכחתי לפרסם תמונה של הביצוע שלך על הקטנה, אולי עוד אשתמש:-)..

      ברוכה הבאה לסריגה בשמאל! יהיה כיף!

      מחק
  5. הכתיבה שלך כתמיד עוצמתית ומרגשת! יש לי 2 בנות שמאליות שנראה לי ישמחו מאוד ללמוד ממנוסה שכמוך...מקבלת ירושלמים? (:
    חמוטל

    השבמחק
    תשובות
    1. ברור שמקבלת:-) אני סבורה שמגיל 8 אפשר ללמוד קרושה:-)

      מוזמנות:-)

      ותודה על המילים החמימות שלך:-)

      מחק
  6. איזה יופי!
    אני שמאלית מזה 33 שנה. מאוד אוהבת לתפור וליצור אבל מרגישה "עם ידיים שמאליות" בקשר לסריגה. פשוט לא הולך לא משנה כמה אתאמץ..
    אז זה מקסים!
    אשתדל לבוא כי יש לי פיצי בן שלושה חודשים(שיונק) אז אני לא יודעת כמה זה יהיה מועיל לבוא איתו...

    מעבירה גם אחד על אחד?

    מירי.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי מירי, תודה שכתבת:-)

      יש בהחלט על מה לדבר. כתבי לי מייל ונמשיך שם?

      :-)

      מחק
  7. איזה כיף שאת מתחילה ללמד את הדברים המקסימים שאת יוצרת!!!
    כתמיד המילים שלך מרגשות כול פעם מחדש
    סליה

    השבמחק
  8. איזה כיף לראות את ההתעוררות שלך :-)
    אין לי ספק שמשתתפות הסדנאות יצאו עשירות!
    חיבוק!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על האמון והאמונה:-)

      חיבוק גדול גדול בחזרה!

      מחק
  9. למה כל הדברים הטובים רחוקים ממני?? נראה מעניין דוקא בשביל הבת שלי שתלמד, אבל רחוקקקק לי.
    תהנו :)

    השבמחק
  10. לא צריך סדנה בישביל הצמות יש איזה ערוץ ביוטיוב שקוראים לו שרי|תסרוקות והוא ממש טוב!

    השבמחק