יום רביעי, 4 בינואר 2012

אני בסדר ! :-)


ימים..לא, חודשים, שאני מתכוונת, רוצה, מתכננת להיכנס, לכתוב, לשתף ובעיקר 'לסגור' קצוות שנותרו 'מחוץ לקשר'..
כוונות מחד ומציאות מאידך, בעיקר כזו שיש בה הרבה מאד עשייה עם תוצרים נראים וכאלה שלא.


אנונימית 'אחת', היא זו שהצליחה להביא אותי לכאן, ברגע שיש בו הכל, חוצמ-זמן... 
השעה 18:00, שתי בנות פרטיות פלוס אחת מזדמנת, מתרוצצות סביבי, עולות יורדות ממפלס אחד לאחר וממלאות את הבית בקולות של ילדות...


פותחת מייל ומגלה בקשה כנה, פשוטה ומ-א-ד מרגשת, מלווה בכאב בטן 'מיותר'. היי את, אני בסדר:-) ממש בסדר. הרבה יותר בסדר מאי פעם!:-)


עוצמת החיים היכתה בי, הפוקוס התחדד מאז..ולתמיד.






הסיבה העיקרית בגינה טרם שבתי למילים היא, שלמרות שחודשים רבים עברו, שגרה הופיעה, הופרעה ושוב חזרה, יש בי הרצון להמשיך מאותה נקודה בה הפסקתי. רוצה לשמור על השלם..
 והעבר הזה, מתרחק עם כל יום שעובר...מתרחק ואולי נשכח?


רוצה לשתף ב'סופהשבוע' המקסים שסימל את ההחלמה..
במסיבת ההודיה' שקיימתי בראשית ספטמבר, לכל אותן נשים שליווני במסע, 
בחלום התפירה אותו הגשמתי, 
בסרוגים רבים שנסרגו מאז, 
בנשימות אוויר 'אחר' שמאז ננשם, מחייה, מעסיק, ממלא ולעיתים גם מחניק...




הבאת אותי לכאן כדי לומר שאני בסדר. ובכן - אני בסדר:-). ממש.


עכשיו כשבידי 'ראשי פרקים'..אולי יתקצר הזמן בו יקבלו גם 'גוף'.


תודה לך!


רביד.



_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

18 תגובות:

  1. חזרת!.... התגעגתי:)

    השבמחק
  2. כמה שאני אוהבת את הכתיבה שלך וכמה כיף שחזרת לכאן, למרות שאת בחיי גם מחוץ ל״כאן״.
    התגעגעתי מורןula7

    השבמחק
  3. מרגשת! מרוץ החיים של כולנו נמשך, ולעתים זה שאת בסדר כבר כל כך מובן לנו מאליו שאפילו שוכחים לשאול או לחשוב על זה - שכמה יקרה העובדה הפשוטה שאת - פשוט בסדר!
    נשיקות לרוב אהובה!

    השבמחק
  4. אפילו שידעתי שאת בסדר, כיף לקרוא את זה :-).
    עכשיו קחי את הזמן (אבל לא יותר מדי...), כי אני מחכה לכל השאר :-)

    השבמחק
  5. חזרת!
    התגעגעתי למילים שלך.
    נשיקות יקירה,
    מירה

    השבמחק
  6. איזו שירה!
    דווקא הרצון לעשות, להספיק, למצוא את הזמן- מסמל יותר מהכל את העובדה שאת בסדר.
    ועכשיו את גם כאן
    וזה יותר מבסדר, זה אושר גדול (-:
    תודה לאנונימית!

    השבמחק
  7. התגעגעתי :):)
    אני מחכה בסבלנות ושמחה שבאמת לעדכן בכל זאת :)

    השבמחק
  8. לא הבנתי כלום..........

    השבמחק
  9. יקירתי, הזמן הרחק מהמחשב כנראה היה הכרחי (ונתן לך זמן לנשום, ליצור ולאסוף מחשבות וראשי פרקים)את נראית, נשמעת ומשדרת כ"כ הרבה נועם, רוגע ושיפור בכל פעם מחדש כך שלדעת שאט אט את גם חוזרת לכתיבה המבורכת-אשרינו!!

    נשיקות חמות יקירתי

    השבמחק
  10. ממש מרגשת הכתיבה שלך!! והעובדה שאת בסדר בכלל עושה חם ונעים בלב.
    מחכה לראשי הפרקים שיהפכו לרשמים מלאים
    שרק ימשיך להיות טוב ואפילו יישתבח
    בהצלחה
    שולי

    השבמחק
  11. אוהבת'ותך כל הזמן
    ושמחה כל כך שבקצב הנכון את חוזרת גם לפה

    השבמחק
  12. כייף שחזרת. מחכה בסבלנות שתחזרי ליותר מטעימה (:

    השבמחק
  13. הכתיבה שלך מרגשת מאוד,
    טוב לדעת שאת בסדר,
    שתמיד יהיה בסדר.
    לימור

    השבמחק
  14. כיף שחזרת גם לכאן, מרגשת כתמיד...
    תודה על השיתוף במסע, וחיבוק גדול בשביל ההמשך - הטוב, היצירתי, השמח והשלם.
    שתהיה לך שנה מופלאה!
    יעל.

    השבמחק
  15. זו אני, האנונימית, שדאגה מהצד.
    יש משהו במדיה האינטרנטית שמייצר לך אוהדים שאינך יודעת עליהם...
    את לא יודעת כמה שמחתי לקרוא את דברייך, וגם את נימת השמחה שמאחריהם.
    תודה,
    ושניפגש בשמחות,
    אולי.
    פעם.

    השבמחק
  16. איזה כיף שחזרת... איזה כיף שאת בסדר...
    מחכה בכליון עיניים להרחבה של ראשי הפרקים :)
    נשיקות... אוהבת,
    LoolaB

    השבמחק