יום שבת, 6 בנובמבר 2010

על ציר הזמן בין מתנות להחלפות..

ימים ארוכים של היעדרות ובתוכם אירועים של שמחה, רגעים של הרהור, תובענות של שגרה והרבה הרבה יצירה. 


אמנם יש לי חדווה עצומה לשימוש במילים, אך הפעם , בשל הכמות הנכבדה של ה'יש' אמעיט באיך ובכיצד ואפנה למראות עיניים. 


יעל יניב חגגה יומולדת. אמנם היה זה די מזמן (המסיבה נחגגה באוגוסט), אך טרם הספקתי להעלות את תמונת המתנה שהכנתי לה. שלל רב של סיבות מנע ממני להגיע למסיבה, אך כמה ימים לאחר מכן נפגשו דרכינו והצלחתי להעביר את התשורה. 
כיוצרת קאפקייס היה די ברור (אם כי בנאלי) שאף אני אכין עבורה שכאלה, הפעם בחומריי שלי, קרי החוטים. 
כצלמת גרועה ביקשתי מן הצלמת המדופלמת לצלם עבורי את המתנה וכך היא נראית תחת ידיה המוכשרות של זו:










כרונולוגית הגענו לראשיתו של אוקטובר 2010, או אז התקיים מפגש חברתי-לימודי-העשרתי עם הדרלינג, שהגיעה אל העיר הגדולה בחסות קשת 
הדר לימדה את רזי תוכנת הפוטושופ, על רגל אחת...:-) ואני הכנתי עבורה קופסא צבעונית ובלתי שגרתית. יש שראו בקופסא כובע חינני..:-)
 הרי היא בדמות 'כובע' ואח"כ בדמות קופסא, כפי שצילמה אותה ברב כשרון הדרלינג היקרה:







והתמונות של הדרלינג:



עוד בראשית אוקטובר -  החלפת משאלות!!
כמתחילה נלהבת ביקשתי לעצמי למלא את משאלתן של שלוש בנות קומונת 'צומת צבעים'. 
הן ביקשו בובות אמיגורומי (אלא מה?!) ואני רצתי לעבודה. 

 LoolaB, קבלה בובת kokeshi


ההוראות לסריגת בובה זו נלקחו מכאן.

מימס קבלה דובונת רקדנית



ו TAMAR THE SUPER GIRL קיבלה דובונת קטנטונת מגונדרת המתהדרת בחצאית גם כן


בתמורה לכל אלה זכיתי אף אני בהגשמת משאלות!! 
חתולי1 הגשימה לי משאלה לארנק תפור, עליו היא רקמה מלאכית מן החלומות..:-) ומימס הגשימה משאלה נוספת ותפרה לי כרית סיכות 'קרוסאז'' מופלאה!! (כדאי להקליק על שמן ולצפות..).

ההחלפות הללו ניתנו במפגש קומונה שנערך באחוזתה המשגעת של מימס (מי אמר גן אירועים ולא קיבל:-]).
לכבוד האירוח הכנתי למימס מתנונת קטנה - מתקן סרוג לכוס ובתוכה נר:


הבאה בתור הייתה נילקי, שחגגה אף היא יום הולדת בחודש אוקטובר. עבור נילי הכנתי חייזר חינני. הוא גדול ממדים בהשוואה לשאר הבובות שסרגתי עד כה, אם כי קשה להתרשם אודות הגודל מן התמונות בלבד. ניתן לראות תמונות נוספות גם בבלוג של נילי.

ועמוד לספר שמן עם ברכה מצדו השני:






עד כאן תשורות להיום...
מדהים עד כמה ממלאה הכנת דבר מה עבור נמען, שממתין מן הצד השני לרגע של קבלה.

ותודה שהייתן איתי...:-)

18 תגובות:

  1. Rביד,
    כל הדברים - מקסימים.
    אני מתקשה להחליט מה הכי מוצא חן בעני, ואני חושבת שאני הולכת על המתנה למימס, אבל התחרות קשה! (:

    יעל

    השבמחק
  2. את עושה פלאי אמיגורמי!!!! הכל משגע ואני פשוט מתה על הקאפקייקס שלי (-:

    המתנה למימס משגעת...יש מצב להסברון?

    השבמחק
  3. הכל כל כך יפה!!!!
    את עובדת נפלא עם ה"חוטים", פשוט תענוג!
    את ה"שמן" של נילי אני רואה עכשיו בפעם הראשונה, והוא מדהים!!! גם הצורה וגם הרעיון המופלא.
    נשיקות!

    השבמחק
  4. ואוו ואוו איזו רשימה של דברים נפלאים!! הבובות מקסימות, הקאפקייק הרגו אותי!!את נהדרת!

    השבמחק
  5. איזה ריכוז נפלא ומגוון
    כפי שכבר סיפרתי לך אצלנו לפחות ארבע דמויות רבות על החייזר המתוק (ויש לי רק שלושה ילדים...) יש בו משהו כל כך נאיבי ושובה לב. אז שוב המון המון תודה.
    הקאפקייקס מהממים וכל הבובות משגעות אחת אחת אבל דווקא המתנה הקטנה אבל הכל כך מקורית ויפה - הציפוי לכוס נר - ממש שיחוק בעיני.

    השבמחק
  6. ואווו! מאיפה להתחיל? הקאפקייס - מטריפים! הכובע-קערה - משגע! הכל כל כך יפה, ביחד ולחוד. אני ממש ממש אוהבת את עבודותייך.
    ושתי הדוגמניות - אין דברים כאלה, מדהימות!

    השבמחק
  7. איזו הפגזה! נא לפזר אותם בפעם הבאה על מנת שנוכל לתת פה יחס יותר אישי, כראוי :-)
    ולגופו של עניין - היצירות שלך נפלאות, ואני בכל פעם מחדש נפעמת מהמגוון, מחוש ההומור, מההצלחה לעשות הכל מסריגה - (סלסלות, דפים לאלבום...:-))
    הקאפקייקס יפהפיים, הקערה המשגעת, בובות האמיגורמי - רק לחבק, אבל לא יעזור - אני מאוהבת לחלוטין בחייזר החינני, המטריף והמשעשע, וחבל שלא צילמת את הטיל שבאמצעותו הוא נחת בשלום על הכדור שלנו - זה היה הורס! אשרייך - ידי זהב :-)

    השבמחק
  8. ולא אמרתי כלום על הדוגמניות... וואו! ;-)

    השבמחק
  9. ווואוו ווואאאאווו ווואווו... כמה דברים.....
    אילו ידי זהב !!
    מהממת !!

    תגידי, שאלה - אני מאוד רוצה לנסות לסרוג אמיגורומי, איזה שהיא חיה, משהו למתחילים... יש לך במקרה הוראות בעברית למשהו קל... ? (אני ממש מסתבכת עם אנגלית בקרושה). תודה :-)

    השבמחק
  10. וואו איזה הספק מטריף
    והאמיגורמי שלך מדהים אותי כל פעם מחדש

    מהבנות נתעתקה נשימתי , בחיי כמה יופי וזוהר יש בהן.

    השבמחק
  11. מתה על הסריגה שלך פשוט תענוג צרוף לחזות בכל זה.....תשורות משגעות אחת אחת. יש מצב לפירסום ההסברים של מחזיק הכוס-נר שקרשת למימס? זה משגע!!!!!

    השבמחק
  12. וואו כמה מתנות מדהימות!!!!
    את פשוט מלכה!!! הכל כל כך יפהפה!!!
    התעלפתי מהקאפקייקס... והקופסא/קערה/כובע ממש מצחיקה!! הדובוניות והקוקושי מדהימות! איזו עבודה :):) ואיזה חייזר ידידותי וחייכן :]
    פשוט לשטוף את העיניים!!


    אשמח אם יש לך את ההדרכה לתחתית של הנרות, נראה יחסית פשוט, לא? או שעשית את זה בלי הדרכה?

    השבמחק
  13. קודם כל תודה:-].
    מגיבה לכל מי ששאלה אודות תחתית הכוס/נר, אז ככה, זו ספציפית נעשתה ללא הדרכה, פשוט לקחתי את הכותנה ואת המסרגה וזה מה שיצא:-)

    א-ב-ל, לקחתי לתשומת לבי, ומבטיחה בימים הקרובים לסרוג עוד שכזו 0דומה לפחות), אכתוב את ההוראות ואפרסם - עברית + אנגלית.

    נשיקות ושוב, תודה לכל המגיבות, חממתן את לבי:-)

    השבמחק
  14. אללי, יקירתי, זה לא טוב ככה להפגיז... את צריכה לתת את הבמה לכל דבר שאת סורגת!!! הכל מקסים! אבל מה ששבה את לבי הן היפיפיות שלך... להתעלף מכמה שהן יפות@

    וגם הקערה המטריפה (שילוב צבעים מנצח, ורוד-ירוק) וגם הבובה היפנית


    אה, וגם הקאפקייקס, והתחתית לכוס, והרקדנית הלבנה והחומה ו.....החייזר, והדף השמן...

    קיצר, דילגתי על משהו?!?
    נשיקות יקירה
    מירה

    השבמחק
  15. תשמעי, הסרוגים שלך זה משהו מדהים, כל כך עדינים וצבעוניים.
    והקטנים שלך (הילדים הפעם) יפי תואר

    השבמחק
  16. ישששששששששששש!!!!!

    מה שהתכוונתי אליו, ואני רואה שגם כולן התלהבו זה המחזיק לכוס....אז מחכה (בסבלנות אין קץ) להדרכה

    נשיקות

    השבמחק